Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9782
Назва: Marketing support for organic products promotion in Ukraine
Автори: Штирхун, Х. І.
Ключові слова: organic production
profitability
consumer market
demand
promotion
marketing
Дата публікації: 2015
Видавництво: Montreal, Canada
Короткий огляд (реферат): In the article the actual state of the market of organic products in Ukraine are considered. The comparative analysis with other countries is made. The main types of crops which are in demand in the international markets are defined. The main problems that hinder the development of the organic market in Ukraine are determined. Practical recommendations for organic products promotion in Ukraine and raising the level of knowledge of the population on the importance of its consumption are provided.
Опис: Shtyrkhun, Kh. I. Marketing support for organic products promotion in Ukraine / Kh. I. Shtyrkhun // Institutional framework for the functioning of the economy in the context of transformation : Collection of scientific articles. - Publishing house «BREEZE», Montreal, Canada, 2015. - P. 225-230.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/9782
Розташовується у зібраннях:Штирхун Христина Ігорівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdfстаття336,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.