Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтирхун, Х. І.-
dc.date.accessioned2016-04-04T11:39:34Z-
dc.date.available2016-04-04T11:39:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/9783-
dc.descriptionШтирхун, Х. І. Маркетинг як інструмент формування споживчої якості продукції / Х. І. Штирхун // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем» (19-21 травня 2014 р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2014. – C. 327-329.en_US
dc.description.abstractВизначено місце маркетингу у підвищенні якості продукції. Розмежовано поняття «виробнича якість» та «споживча якість». Наведено критерії підвищення споживчої якості товару. Введено термін «маркетинг споживчої якості».en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.titleМаркетинг як інструмент формування споживчої якості продукціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Штирхун Христина Ігорівна
2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdfстаття248,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.