Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9783
Назва: Маркетинг як інструмент формування споживчої якості продукції
Автори: Штирхун, Х. І.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Визначено місце маркетингу у підвищенні якості продукції. Розмежовано поняття «виробнича якість» та «споживча якість». Наведено критерії підвищення споживчої якості товару. Введено термін «маркетинг споживчої якості».
Опис: Штирхун, Х. І. Маркетинг як інструмент формування споживчої якості продукції / Х. І. Штирхун // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем» (19-21 травня 2014 р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2014. – C. 327-329.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/9783
Розташовується у зібраннях:Штирхун Христина Ігорівна
2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdfстаття248,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.