Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 72.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовахВінник, Ю. А.
2021Удосконалення маркетингової стратегії підприємтва в умовах пандемії COVID-19Півень, І. О.
2021Стан місцевого ринку, та відповідність товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастинНетребко, А. С.
2021Ринок готельно-ресторанних послуг України і перспективи його розвитку в умовах глобалізаціїМаксимович, М. Ю.
2021Види і стратегії конкуренції на ринку туристичних послугАсатрян, А. Г.
2020Regional economy in the conditions of decentralized governance: institutional aspectПопело, О. В.
2021Контролінг як інструмент підтримки достатнього рівня економічної безпеки та конкурентоспроможності промислового підприємстваХоменко, І. О.; Садчикова, І. В.; Колоток, М. О
2021Особливості застосування бенчмаркінгу в системі стратегічного управлінського облікуПалєєва, В. Р.; Гнедіна, К. В.
2020Формування стратегії диференціації продукції на споживчому ринку (на матеріалах ТОВ «Аметист»)Компанець, Д. І.
2020Особливості формування стійких конкурентних переваг підприємства (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк»)Давидяк, А. І.