Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/20683
Назва: Особливості формування стійких конкурентних переваг підприємства (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк»)
Автори: Давидяк, А. І.
Ключові слова: конкурентні переваги
конкурентоспроможність
конкуренція
стратегії
підприємство
споживачі
competitive advantages
competitiveness
competition
strategies
enterprise
consumers
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання стійких конкурентних переваг підприємства. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: - теоретичні основи формування конкурентних переваг підприємства - загальна техніко-економічна характеристика підприємства - напрямки удосконалення конкурентних переваг та їх підтримка У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо покращення рекламної діяльності у маркетингових комунікаціях АТ КБ «ПриватБанк».
Опис: Давидяк, А. І. Особливості формування стійких конкурентних переваг підприємства (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк») : магістерська робота : 075 Маркетинг / А. І. Давидяк ; керівник роботи Бабаченко Л. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 95 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/20683
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давидяк-Магістр-Маркетинг- 2020.pdf2,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.