Короткий опис(реферат):
У роботі розглянуто теоретичну сутність внутрішньої оцінки якості внутрішнього аудиту в державних органах; проаналізовано нормативно-правові засади організації та проведення внутрішньої оцінки якості внутрішнього аудиту в державних органах.
Розглянуто загальні питання організації та проведення внутрішньої оцінки якості внутрішнього аудиту в Чернігівській обласній державній адміністрації; досліджено процес постійного моніторингу діяльності з внутрішнього аудиту в Чернігівській обласній державній адміністрації; вивчено позиції зацікавлених сторін як елементу внутрішньої оцінки якості внутрішнього аудиту в Чернігівській обласній державній адміністрації; здійснено аналіз періодичних оцінок діяльності з внутрішнього аудиту в Чернігівській обласній державній адміністрації; змін в документальному оформленні внутрішньої оцінки якості внутрішнього аудиту в Чернігівській обласній державній адміністрації; фінансово-економічного стану Чернігівської обласної державної адміністрації. Наведено заходи вдосконалення організації та проведення внутрішньої оцінки якості внутрішнього аудиту в Чернігівській обласній державній адміністрації.
За результатами дослідження констатовано, що ПВО здійснюються за десятьма аспектами діяльності з ВА (в розрізі ключових та другорядних критеріїв оцінки): організаційно-правовими засадами функціонування підрозділу; кадровою політикою Відділу; внутрішніми документами з питань ВА; плануванням діяльності з ВА; організаційними аспектами проведення ВА; документуванням ходу та результатів ВА; реалізацією результатів ВА, моніторингом врахування рекомендацій та результатів їх впровадження; звітуванням про діяльність Відділу; взаємодією Відділу з іншими структурними підрозділами та з органами державної влади; заходами із забезпечення та підвищення якості ВА.
З’ясовано, що в процес документального оформлення внутрішньої оцінки якості внутрішнього аудиту в Чернігівській обласній державній адміністрації протягом останнього року внесено зміни шляхом затвердження Порядку № 315, при цьому обсяг підтвердних документів збільшився, не зважаючи не те, що двоє з них мають рекомендаційний характер. Запропоновано оновити деякі форми додатків до Порядку № 315, а також внести зміни до нього стосовно документального підтвердження проведених економічних навчань у Відділі.
Розроблено Модель загальних компетенцій, навиків та знань.
Застосування Моделі на практиці є необхідним для визначення та підтримання загальної кваліфікаційної спроможності підрозділу ВА. До того ж, таку Модель доцільно використовувати для систематизації заходів з професійного розвитку, зокрема, при визначенні потреби у підвищенні кваліфікації внутрішніх аудиторів та формуванні планів професійного розвитку.
Тож, зважаючи на її цінність рекомендуємо примірну форму для затвердження.
Суть розробки, основні результати:
Пономаренко, В. С. Організація та проведення внутрішньої оцінки якості внутрішнього аудиту в Чернігівській обласній державній адміністрації : автореферат кваліфікаційної роботи : 071 «Облік і оподаткування» / В. С. Пономаренко ; керівник роботи О. Ю. Акименко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту. – Чернігів, 2021. – 17 с.