Короткий опис(реферат):
У статті досліджено сфери компетенцій
маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу.
Визначено необхідність аналізу специфіки й
ефективних результатів суб’єктів господарювання на основі взаємодії маркетингу і
логістики. Зазначено практичну спроможність кожної з цих категорій, а також їх
тісний взаємозв'язок і взаємозалежність. У
статті встановлено, що логістика і маркетинг можуть визначатися як самостійні
концепції управління, однак за їх взаємодії
можливо досягти більшої ефективності.
Суть розробки, основні результати:
Хоменко, І. О. Взаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві / І. О. Хоменко, Л. В. Бабаченко // Інфраструктура ринку. - 2018. - № 23. - С. 80-84.