Короткий опис(реферат):
Стаття присвячена цифровому маркетингу як інструменту, який доцільно використовувати торговельним підприємствам для ефективної експансії на міжнародні ринки. Проаналізо-вано показники цифровізації діяльності торгових підприємств в Україні. Систематизовано способи виходу на закордонні ринки. Розглянуто досвід вітчизняного торговельного підприємства в міжнародній діяльності. Проведено аналіз найбільших маркетплейсів Європейського Союзу. Окреслено тенденції цифровізації діяльності торгових підприємств. Проаналізовано переваги та недоліки запровадження цифрового маркетингу. Досліджено можливості й загрози, які з’являються для торговельних підприємств у процесі розвитку цифрової торгівлі в Україні та світі.
Суть розробки, основні результати:
Попело, О. Цифровий маркетинг як інструмент виходу торговельного підприємства на міжнародні ринки / О. Попело, І. Лисогор // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 2 (34). - С. 117-129.