Короткий опис(реферат):
Актуальність теми дослідження кваліфікаційної роботи полягає в
тому, що цифрова грамотність стає все більш важливою складовою
сучасного життя, впливаючи на різні аспекти соціальної, економічної та
культурної інтеграції людей.
У сучасному інформаційному суспільстві здатність користуватися
цифровими технологіями є не лише показником освіченості, але й
необхідною умовою для забезпечення рівного доступу до інформаційних
ресурсів, послуг і можливостей. Люди похилого віку, як особлива соціальна
група, часто стикаються з труднощами у засвоєнні цифрових навичок через
фізичні, когнітивні та соціальні бар'єри.
Вивчення особливостей формування цифрової грамотності у людей
похилого віку є важливим для розробки ефективних стратегій навчання та
підтримки, що сприятимуть їхній соціальній адаптації та підвищенню якості
життя.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити
особливості формування цифрової грамотності у людей похилого віку.
Відповідно до поставлено мети нами визначено завдання
дослідження:
1. Визначити характеристики людей похилого вікуяк особливої
соціальної групи інформаційного суспільства.
2. Оцінити формування цифрової грамотності у людей похилого
віку як наукову проблему.
3. Виявити основні проблеми формування цифрової грамотності у
людей похилого віку.
4. Організувати та провести емпіричне дослідження особливостей
формування цифрової грамотності у людей похилого віку.
5. Проаналізувати результати емпіричного дослідження.
6. Розробити рекомендації та програму підвищення цифрової
грамотності людей похилого віку.
Об’єктом дослідження є люди похилого віку.
Предмет дослідження – особливості формування цифрової
грамотності у людей похилого віку.
Суть розробки, основні результати:
Токар, А. Л. Особливості формування цифрової грамотності у людей похилого віку : випускна кваліфікаційна робота : 231 «Соціальна робота» / А. Л. Токар ; керівник роботи М. І. Захаріна ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2024. – 60 с.