IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"
Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції
Увійти
українська
English
ISSN 2415-363X
Головна сторінка IRChNUT
→
ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ НУ «Чернігівська політехніка»
→
Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1, Економіка: збірник наукових праць
→
2014
→
№ 4 (24)
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції
Роговий, В.А.
URI:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8176
Дата:
2014
Короткий опис(реферат):
маркетингові комунікації, інноваційний процес, споживчі переваги, економічна ефективність, інноваційний маркетинг.
Суть розробки, основні результати:
Роговий А. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції / А. В. Роговий // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2014. - № 4 (24) . - C. 72-78
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
072-078.pdf
Розмір:
318.7Kb
Формат:
PDF
Опис файла:
стаття
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних розділах
Роговий А. В.: наукові статті
[24]
№ 4 (24)
[25]
Пошук в архіві
Пошук в архіві
По цій колекції
Посилання
Національний університет "Чернігівська політехніка"
Наукова бібліотека Національного університету "Чернігівська політехніка"
Всі матеріали IRChNUT
Розділи та колекції
За датою публікації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публікації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Увійти
Зареєструвати користувача