Короткий опис(реферат):
Запропоновано огляд головних макроекономічних показників та відповідних
світових рейтингів КНР з огляду на потенціал країни у розвитку міжнародного та
внутрішнього туризму; надано характеристику основним етапам парадигмальних змін в державному управлінні туристичною галуззю країни; розглянуто принципи роботи
туристичних підприємств відповідно до програми ADS (статус підтвердженої дестинації); визначено сучасні риси національного споживчого ринку та відмінності у потребах подорожуючих у Китаї в залежності від соціально-демографічного статусу; проаналізовано динаміку двосторонніх сукупних туристичних потоків між Китаєм, Гонконгом і Тайванем (без виділення Макао як окремої адміністративної одиниці через особливості збору первинних статистичних даних) та Україною, а також структуру зовнішньої торгівлі товарами та послугами за основними групами.
The review of key macroeconomic indicators and relevant world rankings of China is
suggested taking into account the potential of state in international and domestic tourism
development; the main stages of paradigmatic change in the tourism industry governance of the country are defined; the principles of tourist enterprises' activity within the framework of the Approved Destination Status (ADS) programme are described; the features of contemporary national consumer market and differences in demands imposed by travellers in China according to their sociodemographic status are defined; the dynamics of reciprocal total tourism flows between China, Hong Kong, Taiwan (without distinguishing Macau as a separate administrative unit according to the peculiarities of primary statistic data collection) and Ukraine, also the structure of foreign trade in goods and services by major groups are analysed.
Суть розробки, основні результати:
Єрмаченко, В. Є. Перспективи застосування у вітчизняній економіці досвіду перетворень туристичної галузі Китаю / В. Є. Єрмаченко // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2015. - № 1 (6). - C. 25-38.