ISSN 2415-363X

Перегляд за темою "digital"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Тачкіна, В. О.; Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Growth hacking – це не тільки виявлення потенційних потреб покупців, але і просування наявного продукту шляхом використання сучасних технологій, що вимагають від маркетологів інженерних навичок і розуміння технічної сторони ...
  • Герасімчук, М. О. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
    У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади актуалізіації контенту в діджитал маркетингу. У першому розділі визначено суть поняття діджитал маркетингу; вивчені тренди контенту діджитал ...