ISSN 2415-363X

Перегляд за темою "sale"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Хоменко, І. О.; Бабаченко, Л. В. (Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018)
    У статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу. Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних ...
  • Хоменко, І. О.; Бабаченко, Л. В. (2018)
    У статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу. Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних ...
  • Маліяд, Д. В. (Чернігів, 2020)
    Дана дипломна робота присвячена розробці програми, за допомогою якої можна вести простий та аналітичний облік товарного обігу підприємства на зразок магазина-склада. В роботі зроблено аналіз обігу товарів та взаємодії з ...