Короткий опис(реферат):
У статті проаналізовано сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку роздрібної торгівлі продовольчими товарами в мережі Інтернет у світі та Україні, досліджено особливості здійснення роздрібної торгівлі підприємствами торгівлі з урахуванням мультиканальності – за допомогою традиційних технологій продажу та інтернет-технологій, визначено типи продовольчих інтернет-магазинів, запропонована інтеграція маркетингових комунікацій продовольчих підприємств торгівлі у соціальних мережах.
Суть розробки, основні результати:
Дубовик, Т. В. Особливості здійснення роздрібної торгівлі продовольчими товарами в інтернеті / Т. В. Дубовик // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 1 (64). – C. 74-78.