dc.contributor.author |
Гиря, Ю. В.
|
|
dc.contributor.author |
Бабаченко, Л. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-08-25T12:50:33Z |
|
dc.date.available |
2016-08-25T12:50:33Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11018 |
|
dc.description |
Бабаченко, Л. В. Інтернет маркетинг в Україні. / Ю. В. Гиря, Л. В. Бабаченко // «Юність науки – 2016: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства»: міжнародна студентська наук.-практ. конференція. – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – С. 64-67. |
en_US |
dc.description.abstract |
Розглянуто поняття електронної комерції як підґрунтя до виникнення Інтернет-
маркетингу. Розглянуто та проаналізовано погляди на визначення категорії Інтернет-
маркетингу зарубіжними та вітчизняними науковцями. Досліджено особливості та
структуру вітчизняних користувачів мережі Інтернет, окреслено сучасний стан розвитку
Інтернет-маркетингу в Україні. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
Інтернет-маркетинг |
en_US |
dc.title |
Інтернет маркетинг в Україні |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |