ISSN 2415-363X

МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЙ

 

Sub-communities within this community

Collections in this community

Recent Submissions

  • Федченко, А. В.; Полковниченко, С. О. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Імідж є одним із найважливіших елементів конкурентоспроможності підприємства. Успіх формування іміджу підприємства залежить як від його діяльності, так і від особистості керівника. Головними умовами його формування є: ...
  • Сябро, А. В.; Москаленко, В. А. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Оцінюючи бізнес-план необхідно, в першу чергу, розрахувати його ринкову вартість. У процесі даної процедури експерти розглядають всі складові проекту. Ретельно аналізують усі його помилки і недоліки. Напрацьовують ...
  • Супрун, М. В.; Лисенко, І. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Тим, хто вирішив займатися фрилансом потрібно обирати такий реcурс, на якому йому б було найкомфортніше працювати, це залежить як від дизайну і можливих функцій інтернет-платформи, так і від того, чи приносить платформа ...
  • Салай, І. В.; Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Реклама – це дуже дієвий спосіб впливу на людину, що задає тренди, моду, міняє світосприйняття та думки в суспільстві. Для впливу на свідомість споживача необхідно привернути його увагу, що є першою сходинкою психологічного ...
  • Рябченко, І. С.; Москаленко, В. А. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Для успішного створення інновацій, важливо ставити чіткі цілі, розуміти навіщо потрібна та чи інша інновація, та які проблеми будуть вирішені за допомогою інноваційного продукту. Тому, важливим фактором успіху будь-якого ...
  • Руденко, С. М.; Полковниченко, С. О. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    В статті аналізується маркетингове забезпечення розвитку сфери туристичних послуг.
  • Попова, І. В.; Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Сьогодні спонсорство у баскетболі відіграє важливу роль. Неможливо уявити сучасний баскетбол без спонсорства. Кожен професійний спортсмен потребує додаткового фінансування для розвитку та вдосконалення. Кожна із сторін ...
  • Пікуль, Є. Ю.; Москаленко, В. А. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Геомаркетинг є, мабуть, єдиним найбільш повним і дійсно ефективним засобом будь-якого просторового аналізу розподілених на певній території бізнес-структур (мереж, різних торгових точок, філій та ін.) і факторів, що впливають ...
  • Огнівенко, В. М.; Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Проаналізувавши статтю, можна зробити висновок, що варто якомога скоріше позбуватися страхів та почати блог в ТікТок. По-перше, це дозволить вивести якість життя на новий рівень, по-друге, вдосконалити навички комунікації ...
  • Мурай, А. О.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Дослідження свідчить, що логістика та маркетинг дуже пов'язані між собою на підприємстві. Зокрема маркетинг спрямований на дослідження потреб споживачів та розроблення ідей щодо пропозиції на ринку нових продуктів. Маркетинг ...
  • Мошель, Є. В.; Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Просування екстремальних видів спорту має свої особливості, використовуючи переваги та долаючи перешкоди в пошуку цільової аудиторії.
  • Матусевич, Е. Р.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Головне правило екологічного маркетингу говорить про те, що потрібно задовольняти потреби екологічно орієнтованих споживачів, які постійно оновлюються, а це змушує компанії потрійно враховувати зміни трендів.
  • Лабута, А. О.; Москаленко, В. А. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Можна зробити висновок, що застосування маркетингового планування має декілька вагомих переваг, зокрема більш чітке бачення цілей та стратегії розвитку підприємства, що матиме позитивний вплив на конкурентів; забезпечення ...
  • Коровінченко, М. С.; Полковниченко, С. О. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Проведений аналіз показав, що, незважаючи на розвиток виробництва одягу на Чернігівщині, воно має низьку конкурентоспроможність. Все більше людей віддають перевагу імпортним альтернативам, які представлені в торгових центрах.
  • Здор, Я. О.; Вербицька, А. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Підсумовуючи, можна зазначити, що соціальна відповідальність бізнесу стосується не лише потужних промислових підприємств, які забруднюють навколишнє середовище викидами, як стереотипно прийнято вважати. Соціальна ...
  • Довга, Я. М.; Москаленко, В. А. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Для забезпечення власної ринкової «ніші» підприємство повинно правильно здійснити стратегічний вибір з урахуванням внутрішніх резервів підвищення конкурентоспроможності підприємства, а саме раціональне використання ресурсного ...
  • Гришко, І. Г.; Вербицька, А. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Виробництво одягу є забруднювачем довкілля та зазвичай означає викид шкідливих речовин у воду та повітря. Апсайклінг є інструментом відповідальності бізнесу за навколишнє середовище та відповідальності покупця за усвідомлене ...
  • Гавриш, Н. О.; Полковниченко, С. О. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Ринок канцелярських товарів в місті Чернігові досить розвинутий. В магазинах достатній їх вибір різної якості та за різними цінами. Проаналізувавши результати анкетування, можна сказати, що більшість купує письмове приладдя, ...
  • Бойко, В. О.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Як висновок можна сказати те, що в Україні швидко розвивається використання різних видів аутсорсингу, його використання істотно підвищує конкурентні переваги підприємства за рахунок використання новітніх технологій та ...
  • Бойко, А. A.; Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Розвиток інноваційних технологій в художній гімнастиці дозволяє об’єктивно оцінити рухові здібності спортсменки, забезпечити повний аналіз стану здоров’я, тим самим дозволяючи використовувати свої природні можливості наповну.

View more