ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гиря, Ю. В.
dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.date.accessioned 2016-08-25T12:50:33Z
dc.date.available 2016-08-25T12:50:33Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11018
dc.description Бабаченко, Л. В. Інтернет маркетинг в Україні. / Ю. В. Гиря, Л. В. Бабаченко // «Юність науки – 2016: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства»: міжнародна студентська наук.-практ. конференція. – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – С. 64-67. en_US
dc.description.abstract Розглянуто поняття електронної комерції як підґрунтя до виникнення Інтернет- маркетингу. Розглянуто та проаналізовано погляди на визначення категорії Інтернет- маркетингу зарубіжними та вітчизняними науковцями. Досліджено особливості та структуру вітчизняних користувачів мережі Інтернет, окреслено сучасний стан розвитку Інтернет-маркетингу в Україні. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.subject Інтернет-маркетинг en_US
dc.title Інтернет маркетинг в Україні en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу