Короткий опис(реферат):
Теоретично окреслено категорію тексту через поняття інтерпретації, проаналізовано особливість вторинної природи феномену інтерпретації, оскільки вона містить тією або іншою мірою елемент наслідування пройденого, але в новій системі соціокультурних і естетичних зв’язків.
Розглянуто проблему стосовно читача, надана класифікація його за трьома типами. Виявлено, що читач, як суб’єкт, орієнтований на сприймання, інтерпретацію та розуміння. Його роль досить вагома в комунікативному акті. З’ясовано, що згідно з вищенаведеним читач, як і автор, виступає інтерпретатором смислів через їх відтворення, (спів)творення, що є важливим для реалізації художнього феномену.
Суть розробки, основні результати:
Ольховик, В. М. Інтерпретація як фактор формування нового художнього феномену / В. М. Ольховик // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 14-18.