ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ольховик, В. М.
dc.date.accessioned 2016-10-17T07:41:21Z
dc.date.available 2016-10-17T07:41:21Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11542
dc.description Ольховик, В. М. Інтерпретація як фактор формування нового художнього феномену / В. М. Ольховик // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 14-18. en_US
dc.description.abstract Теоретично окреслено категорію тексту через поняття інтерпретації, проаналізовано особливість вторинної природи феномену інтерпретації, оскільки вона містить тією або іншою мірою елемент наслідування пройденого, але в новій системі соціокультурних і естетичних зв’язків. Розглянуто проблему стосовно читача, надана класифікація його за трьома типами. Виявлено, що читач, як суб’єкт, орієнтований на сприймання, інтерпретацію та розуміння. Його роль досить вагома в комунікативному акті. З’ясовано, що згідно з вищенаведеним читач, як і автор, виступає інтерпретатором смислів через їх відтворення, (спів)творення, що є важливим для реалізації художнього феномену. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3)
dc.subject текст en_US
dc.subject інтерпретація en_US
dc.subject ідентичність en_US
dc.subject інтертекстуальність en_US
dc.subject text en_US
dc.subject interpretation en_US
dc.subject identity en_US
dc.subject intertextuality en_US
dc.subject интерпретация en_US
dc.subject идентичность en_US
dc.subject интертекстуальность en_US
dc.title Інтерпретація як фактор формування нового художнього феномену en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article deals with the category of text which is characterised through the concept of interpretation theoretically, the peculiarity of the secondary nature of the interpretation phenomenon is analysed since it contains the imitation element of the gained one but in the new system of sociocultural and aesthetic relations. The author points out three types of a reader. It gives the opportunity to show that a reader as a subject is meant for perception, interpretation and understanding. His role is important enough in a communicative act. It is found out that a reader as well as an author is an interpreter of senses reproducing and making them which is important for realization of the fiction phenomenon. en_US
dc.description.abstractalt2 Теоретически очерчено категорию текста в контексте интерпретации, проанализирована особенность вторичной природы феномена интерпретации, так как она содержит в той или иной мере элемент наследования пройденного, но в новой системе социокультурных и эстетических связей. Рассмотрена проблема относительно читателя, дана классификация его по трем типам. Определено, что читатель, как субъект, ориентирован на восприятие, интерпретацию и понимание. Его роль достаточно важна в коммуникативном акте. Исходя из сказанного, читатель, как и автор, выступает интерпретатором смыслов путем их воссоздания, что является важным для реализации художественного феномена. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу