Короткий опис(реферат):
Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обґрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція «інновація» та пов’язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір.
Суть розробки, основні результати:
Стрілець, С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій / С. І. Стрілець // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 125-130.