ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гришова, І. Ю.
dc.contributor.author Митяй, О. В.
dc.contributor.author Стоянова-Коваль, С. С.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-11-29T00:38:30Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-11-29T00:38:30Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11863
dc.description Gryshova I. U. Тhe estimation of the enterprise trade name competitiveness / I. U. Gryshova, O. V. Mityay, S. S. Stoyanova-Koval // Науковий вісник Полісся. — 2016. — №2 (6). — C. 85-91 en_US
dc.description.abstract The general evaluation of the enterprises’ trade name competitiveness of the investigated allocation units has been outlined. The analysis of the scientific approaches to the characteristics of the trade name’s evaluation has been conducted. The relative significance of the rates of trade name’s power and devotion to the enterprise’s trade name has been determined, taking into account their mutual influence. It has been proved, that the rates of the enterprise trade name power evaluation may indirectly influence the level of devotion to the enterprise trade name and vice versa. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; №2 (6)
dc.subject enterprise
dc.subject trade name’s competitiveness
dc.subject trade name
dc.subject підприємство
dc.subject конкурентоспроможність бренду
dc.subject бренд
dc.subject предприятие
dc.subject конкурентоспособность бренда
dc.subject бренд
dc.title Тhe estimation of the enterprise trade name competitiveness en_US
dc.title.alternative Оцінка конкурентоспроможності бренду підприємства
dc.title.alternative Оценка конкурентоспособности бренда предприятия
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Окреслено узагальнену оцінку конкурентоспроможності бренду підприємств досліджуваних кластерів. Проведено аналіз науковим підходам до характеристики показників оцінки бренду. Визначено відносну значущість показників сили бренду та прихильності до бренду підприємства з урахуванням їх взаємного впливу. Доведено, що показники оцінки сили бренду підприємства-роботодавця можуть опосередковано впливати на рівень прихильності до бренду підприємства-роботодавця, і навпаки.
dc.description.abstractalt2 Определена обобщенная оценка конкурентоспособности бренда предприятий исследуемых кластеров. Проведен анализ научных подходов к характеристике показателей оценки бренда. Определена относительная значимость показателей силы бренда и приверженности к бренду предприятия с учетом их взаимного влияния. Доказано, что показатели оценки силы бренда предприятия-работодателя могут косвенно влиять на уровень приверженности к бренду предприятия-работодателя, и наоборот.


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу