ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мехед, І. Л.
dc.contributor.author Жидок, В. В.
dc.date.accessioned 2017-02-15T15:30:33Z
dc.date.available 2017-02-15T15:30:33Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/12507
dc.description Мехед, І. Л. Імідж як фактор формування конкурентоспроможності підприємства / І. Л. Мехед, В. В. Жидок // Юність науки – 2016: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 18-19 травня 2016 р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2016. – С. 100-101. en_US
dc.description.abstract Для успіху в конкурентній боротьбі підприємство повинно чітко визначити основну мету своєї діяльності: максимальне задоволення попиту споживачів та підвищення ефективності виробничо-економічної діяльності. Реалізація цих цілей полягає у пошуку і використанні конкретних можливостей, що забезпечують досягнення конкурентних переваг і міцних позицій на ринку. Природно, що чим ширше набір конкурентних переваг суб‘єкта господарювання, і чим вище їх якісний рівень, порівняно з конкурентами, тим сприятливіші об'єктивні передумови для його успіху на ринку, і тим більш стійкі позиції воно може зайняти .на ньому[ en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries матеріали конференції;
dc.subject підпрємство en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.title Імідж як фактор формування конкурентоспроможності підприємства en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу