dc.contributor.author |
Летошко, К. А.
|
|
dc.contributor.author |
Жидок, В. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-02-15T16:06:30Z |
|
dc.date.available |
2017-02-15T16:06:30Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/12510 |
|
dc.description |
Летошко, К. А. Особливості використання вірусного маркетингу / К. А. Летошко, В. В. Жидок // Юність науки – 2016: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 18-19 травня 2016 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – С. 92-95. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуті особливості, види і форми вірусного маркетингу та виявлені його позитивні та негативні риси. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
матеріали конференції; |
|
dc.subject |
вірусний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
вірус |
en_US |
dc.subject |
вірусна реклама |
en_US |
dc.title |
Особливості використання вірусного маркетингу |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |