IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Corporate social business’s responsibility as the instrument of managing of the enterprise

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Гавриленко, Т. В.
dc.date.accessioned 2017-06-14T08:15:27Z
dc.date.available 2017-06-14T08:15:27Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/12783
dc.description Havrylenko, T. V. Corporate social business’s responsibility as the instrument of managing of the enterprise / T. V. Havrylenko // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 1 (9), ч. 2. – С. 128-133. en_US
dc.description.abstract The author summarized origin and basic types of models in a segment «business to consumers», and features of their functioning in a modern economy. The considerable attention is paid to the role of corporate social responsibility in the construction of effective intercommunications with consumers. Has identified how the observance of CSR principles in modern enterprise influences its reputation. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 1 (9), ч. 2
dc.subject enterprise en_US
dc.subject "business for consumers" en_US
dc.subject "В2С" en_US
dc.subject corporate social responsibility en_US
dc.subject consumer en_US
dc.subject reputation en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject «бізнес для споживачів» en_US
dc.subject «В2С» en_US
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject репутація en_US
dc.title Corporate social business’s responsibility as the instrument of managing of the enterprise en_US
dc.title.alternative Корпоративна соціальна відповідальність як інструмент управління підприємством en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Автором узагальнено основні типи моделей в сегменті «бізнес для споживачів», а також особливості їх функціонування в сучасній економіці. Значна увага приділяється ролі корпоративної соціальної відповідальності у побудові ефективних взаємозв’язків із споживачами Встановлено, яким чином дотримання принципів КСВ на підприємстві впливає на його репутацію. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record