Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гречок, Лідія | |
dc.date.accessioned | 2017-06-20T15:28:52Z | |
dc.date.available | 2017-06-20T15:28:52Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/12899 | |
dc.description | Гречок, Л. М. Традиційний метод у викладанні іноземної мови / Л. М. Гречок // Мова. Культура. Комунікація: інноваційні підходи до вивчення мов та літерату : Збірник наукових праць VІI-ї Міжнародної науково-практичної конференції. – Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2016. – С. 98 - 100. | |
dc.publisher | Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.title | Традиційний метод у викладанні іноземної мови | en_US |
dc.title.alternative | Традиційний метод у викладанні іноземної мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | This paper presents the main directions of foreign language teaching improving the development of communicative competence and the intensification use of the training process, the ways of applying situational methods of teaching. It reveals the positive and negative aspects of situational method. Its representatives have made a great contribution to the methodology of foreign language teaching, developed a structured approach to teaching grammar, laid the foundation for situational approach to learning and identified the receptive and reproductive peculiarities of foreign language. | en_US |