ISSN 2415-363X

Перегляд Бабаченко Л. В.: доповіді, тези доповідей за назвою

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Бойко, В. О.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Як висновок можна сказати те, що в Україні швидко розвивається використання різних видів аутсорсингу, його використання істотно підвищує конкурентні переваги підприємства за рахунок використання новітніх технологій та ...
  • Васюта, Я. О.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Цифровий маркетинг тільки вступає в еру свого активного розвитку в Україні, але ми вже можемо оцінити його значні перспективи. Саме зростаюча діджиталізації суспільства та розповсюдження Інтернету у найвіддаленіших куточках ...
  • Матусевич, Е. Р.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Головне правило екологічного маркетингу говорить про те, що потрібно задовольняти потреби екологічно орієнтованих споживачів, які постійно оновлюються, а це змушує компанії потрійно враховувати зміни трендів.
  • Гиря, Ю. В.; Бабаченко, Л. В. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    Розглянуто поняття електронної комерції як підґрунтя до виникнення Інтернет- маркетингу. Розглянуто та проаналізовано погляди на визначення категорії Інтернет- маркетингу зарубіжними та вітчизняними науковцями. Досліджено ...