This article proposes an author’s algorithm for developing a communication
strategy for B2C startups, including: communication audit
of B2C startup, setting goals and objectives of the communication
strategy (business ...
Мурай, А. О.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Дослідження свідчить, що логістика та маркетинг дуже пов'язані між собою на підприємстві. Зокрема маркетинг спрямований на дослідження потреб споживачів та розроблення ідей щодо пропозиції на ринку нових продуктів. Маркетинг ...
Матусевич, Е. Р.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Головне правило екологічного маркетингу говорить про те, що потрібно задовольняти потреби екологічно орієнтованих споживачів, які постійно оновлюються, а це змушує компанії потрійно враховувати зміни трендів.
Бойко, В. О.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Як висновок можна сказати те, що в Україні швидко розвивається використання різних видів аутсорсингу, його використання істотно підвищує конкурентні переваги підприємства за рахунок використання новітніх технологій та ...
Шаповал, М. С.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Пандемія значно вплинула на вантажні перевезення і логістику, тому що кордони були закриті, попит впав і виробництво зупинилося. Однак порти і термінали залишились привабливими об'єктами для інвестування - особливо в період ...
Васюта, Я. О.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Цифровий маркетинг тільки вступає в еру свого активного розвитку в Україні, але ми вже можемо оцінити його значні перспективи. Саме зростаюча діджиталізації суспільства та розповсюдження Інтернету у найвіддаленіших куточках ...
Хоменко, І. О.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Запропоновані завдання для розрахункової роботи студентів включають методичні вказівки до виконання, завдання для розрахунку, критерії оцінювання. За допомогою розрахункової роботи та запропонованих завдань досягається ...
У статті досліджено сфери компетенцій
маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу.
Визначено необхідність аналізу специфіки й
ефективних ...
Пінчук, А. О.; Вербицька, А. В.; Полковниченко, С. О.; Забаштанська, Т. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Завдання цих методичних рекомендацій – надати магістру допомогу щодо тематики; структури; змістовного написання вступу, розділів, висновків; використання загальних і спеціальних методів у вирішенні маркетингових проблем; ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Переддипломна практика здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг" спрямована на узагальнення знань, формування практичних умінь і навичок на базі конкретного ринкового суб’єкта, оволодіння практичним досвідом та ...
Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Вербицька, А. В.; Хоменко, І. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Запропоновані завдання для розрахункової роботи ЗВО включають методичні вказівки до виконання, завдання для розрахунку, критерії оцінювання. За допомогою розрахункової роботи та запропонованих завдань досягається більш ...
Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Вербицька, А. В.; Хоменко, І. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою даної дисципліни є ознайомлення ЗВО з концептуальними основами маркетингу; формування умов щодо підготовки до успішної діяльності в маркетинговій сфері; створення умов для оволодіння універсальними і професійними ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Хоменко, І. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Практичні заняття спрямовані на розвиток у здобувачів вищої освіти організаційних та аналітичних здібностей, а також уміння користуватися теоретичними знаннями у вирішенні практичних ситуацій та вміння користуватися ...
Хоменко, І. О.; Поленкова, М. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Курсова робота ― це самостійне, навчально-наукове дослідження здобувача вищої освіти (ЗВО). У процесі написання роботи під керівництвом викладачів кафедри ЗВО опановують методи та здобувають вміння проводити дослідження. ...
Хоменко, І. О.; Поленкова, М. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУЧП, 2020)
У процесі написання роботи під керівництвом викладачів кафедри студенти опановують методи та здобувають вміння проводити дослідження. Написання розрахункової роботи має допомогти формуванню творчого мислення студента, ...
Хоменко, І. О.; Самко, О. О.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Курсова робота ― це самостійне, навчально-наукове дослідження здобувача вищої освіти (ЗВО). У процесі написання роботи під керівництвом викладачів кафедри ЗВО опановують методи та здобувають вміння проводити дослідження. ...
Бабаченко, Л. В.; Ковшун, Х. О.; Портная, Ю. О.(Чернiгiв ЧНТУ, 2019)
У статті через синтез таких понять, як «конкурентоспроможність», «конкурентна перевага» та «конкурентні стратегії» визначено сутність та необхідність управління конкурентоспроможністю підприємства в сучасних умовах. ...
Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Забаштанський, М. М.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета написання курсової роботи – подальша систематизація, засвоєння і поглиблення теоретичних знань, формування вмінь і навичок проведення самостійних досліджень з обраної галузі маркетингу, а також застосування одержаних ...
Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Жидок, В. В.; Пінчук, А. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
Запропоновані завдання для розрахункової роботи студентів включають методичні вказівки до виконання, завдання для розрахунку, критерії оцінювання. За допомогою розрахункової роботи та запропонованих завдань досягається ...
Жидок, В. В.; Пінчук, А. О.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Основними завданнями курсу є вивчення загальних основ й принципів економічного життя суспільства, розкриття закономірностей розвитку суспільного виробництва, визначення найважливіших рис соціально-економічних систем, ...