ISSN 2415-363X

Перегляд Забаштанська Тетяна Володимирівна за темою "marketing"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті розглянуто сутність і предметний зміст процесу організації маркетингових відносин підприємств спортивно-оздоровчої сфери. Проаналізовано сучасні тренди розвитку спортивного маркетингу, а також виявлено зовнішні ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...