Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Переддипломна практика здобувачів вищої освіти спеціальності 075-Маркетинг є обов’язковою компонентою освітньої програми, проводиться на підприємствах, в організаціях, рекламних компаніях та інших установах будь-якої форми ...
Забаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.; Герасімчук, М.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У статті визначено сутність поняття промоакційного маркетингу,
його основні види, а також чинники, що впливають на ефективність застосування
промоакцій. Шляхом анкетування проведено дослідження щодо ефективності ...
Забаштанська, Т. В.; Ремньова, Л. М.; Мурай, А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У статі було розглянуто особливості застосування деяких маркетингових інструментів
у сфері розважальних послуг в умовах цифровізації на початкових стадіях реалізації проєкту
на прикладі клубу віртуальної реальності «Dive ...
Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу.
Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів
трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу.
Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів
трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
Забаштанська, Т. В.; Попело, О. В.; Нікітенко, М. С.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
У статті досліджено теоретико-методичні засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах.
Розглянуто сутність поняття інновація як економічної категорії. Досліджено еволюцію інноваційного процесу, який
складається ...
Ремньова, Л. М.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У статті досліджено вплив цифрового середовища на формування нового диджитал-
етикету в сучасних бізнес-комунікаціях. Сформульовано концептуальні засади формування
етикетного простору сучасних бізнес-комунікацій у цифровому ...
Рябченко, І. С.; Забаштанська, Т. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
In conclusion, we can note that in the future, trade-intermediary activities can become entirely or partially an automated process, where artificial intelligence in seconds and with minimal costs will analyze demands, ...
Салай, І. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Реклама – це дуже дієвий спосіб впливу на людину, що задає тренди, моду, міняє світосприйняття та думки в суспільстві. Для впливу на свідомість споживача необхідно привернути його увагу, що є першою сходинкою психологічного ...
Попова, І. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Сьогодні спонсорство у баскетболі відіграє важливу роль. Неможливо уявити сучасний баскетбол без спонсорства. Кожен професійний спортсмен потребує додаткового фінансування для розвитку та вдосконалення. Кожна із сторін ...
Огнівенко, В. М.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Проаналізувавши статтю, можна зробити висновок, що варто якомога скоріше позбуватися страхів та почати блог в ТікТок. По-перше, це дозволить вивести якість життя на новий рівень, по-друге, вдосконалити навички комунікації ...
Бойко, А. A.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Розвиток інноваційних технологій в художній гімнастиці дозволяє об’єктивно оцінити рухові здібності спортсменки, забезпечити повний аналіз стану здоров’я, тим самим дозволяючи використовувати свої природні можливості наповну.
Халимон, В. О.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Брендинг територій є надзвичайно важливим нематеріальним активом, шляхом створення індивідуального образу тієї чи іншої території, враження про місце в уяві туристів або жителів, ярлика, що асоціюватиметься з певним регіоном. ...
Тачкіна, В. О.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Growth hacking – це не тільки виявлення потенційних потреб покупців, але і просування наявного продукту шляхом використання сучасних технологій, що вимагають від маркетологів інженерних навичок і розуміння технічної сторони ...
Красій, А. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Забезпечення канцелярським приладдям працівників офісів та здобувачів освіти є одним із ключових завдань ринку канцелярських товарів України. Для успішного функціонування на цьому ринку суб’єктам господарювання важливо ...
Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
У статті розглянуто сутність і предметний зміст процесу організації маркетингових відносин підприємств спортивно-оздоровчої сфери. Проаналізовано сучасні тренди розвитку спортивного маркетингу, а також виявлено зовнішні ...
Пінчук, А. О.; Вербицька, А. В.; Полковниченко, С. О.; Забаштанська, Т. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Завдання цих методичних рекомендацій – надати магістру допомогу щодо тематики; структури; змістовного написання вступу, розділів, висновків; використання загальних і спеціальних методів у вирішенні маркетингових проблем; ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Переддипломна практика здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг" спрямована на узагальнення знань, формування практичних умінь і навичок на базі конкретного ринкового суб’єкта, оволодіння практичним досвідом та ...