Ремньова, Л. М.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У статті досліджено вплив цифрового середовища на формування нового диджитал-
етикету в сучасних бізнес-комунікаціях. Сформульовано концептуальні засади формування
етикетного простору сучасних бізнес-комунікацій у цифровому ...
Рябченко, І. С.; Забаштанська, Т. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
In conclusion, we can note that in the future, trade-intermediary activities can become entirely or partially an automated process, where artificial intelligence in seconds and with minimal costs will analyze demands, ...
Салай, І. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Реклама – це дуже дієвий спосіб впливу на людину, що задає тренди, моду, міняє світосприйняття та думки в суспільстві. Для впливу на свідомість споживача необхідно привернути його увагу, що є першою сходинкою психологічного ...
Попова, І. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Сьогодні спонсорство у баскетболі відіграє важливу роль. Неможливо уявити сучасний баскетбол без спонсорства. Кожен професійний спортсмен потребує додаткового фінансування для розвитку та вдосконалення. Кожна із сторін ...
Огнівенко, В. М.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Проаналізувавши статтю, можна зробити висновок, що варто якомога скоріше позбуватися страхів та почати блог в ТікТок. По-перше, це дозволить вивести якість життя на новий рівень, по-друге, вдосконалити навички комунікації ...
Бойко, А. A.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Розвиток інноваційних технологій в художній гімнастиці дозволяє об’єктивно оцінити рухові здібності спортсменки, забезпечити повний аналіз стану здоров’я, тим самим дозволяючи використовувати свої природні можливості наповну.
Халимон, В. О.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Брендинг територій є надзвичайно важливим нематеріальним активом, шляхом створення індивідуального образу тієї чи іншої території, враження про місце в уяві туристів або жителів, ярлика, що асоціюватиметься з певним регіоном. ...
Тачкіна, В. О.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Growth hacking – це не тільки виявлення потенційних потреб покупців, але і просування наявного продукту шляхом використання сучасних технологій, що вимагають від маркетологів інженерних навичок і розуміння технічної сторони ...
Красій, А. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Забезпечення канцелярським приладдям працівників офісів та здобувачів освіти є одним із ключових завдань ринку канцелярських товарів України. Для успішного функціонування на цьому ринку суб’єктам господарювання важливо ...
Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
У статті розглянуто сутність і предметний зміст процесу організації маркетингових відносин підприємств спортивно-оздоровчої сфери. Проаналізовано сучасні тренди розвитку спортивного маркетингу, а також виявлено зовнішні ...
Пінчук, А. О.; Вербицька, А. В.; Полковниченко, С. О.; Забаштанська, Т. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Завдання цих методичних рекомендацій – надати магістру допомогу щодо тематики; структури; змістовного написання вступу, розділів, висновків; використання загальних і спеціальних методів у вирішенні маркетингових проблем; ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Переддипломна практика здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг" спрямована на узагальнення знань, формування практичних умінь і навичок на базі конкретного ринкового суб’єкта, оволодіння практичним досвідом та ...
Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Вербицька, А. В.; Хоменко, І. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Запропоновані завдання для розрахункової роботи ЗВО включають методичні вказівки до виконання, завдання для розрахунку, критерії оцінювання. За допомогою розрахункової роботи та запропонованих завдань досягається більш ...
Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Вербицька, А. В.; Хоменко, І. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою даної дисципліни є ознайомлення ЗВО з концептуальними основами маркетингу; формування умов щодо підготовки до успішної діяльності в маркетинговій сфері; створення умов для оволодіння універсальними і професійними ...
Попело, О. В.; Забаштанська, Т. В.; Чорна, К. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2020)
In modern conditions of aggravation of competition the question of creation of effective system of motivation of
the personnel at the enterprise acquires extreme urgency. The level of employees’ thirst for work depends ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Хоменко, І. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Практичні заняття спрямовані на розвиток у здобувачів вищої освіти організаційних та аналітичних здібностей, а також уміння користуватися теоретичними знаннями у вирішенні практичних ситуацій та вміння користуватися ...
Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Забаштанський, М. М.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета написання курсової роботи – подальша систематизація, засвоєння і поглиблення теоретичних знань, формування вмінь і навичок проведення самостійних досліджень з обраної галузі маркетингу, а також застосування одержаних ...
Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Жидок, В. В.; Пінчук, А. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
Запропоновані завдання для розрахункової роботи студентів включають методичні вказівки до виконання, завдання для розрахунку, критерії оцінювання. За допомогою розрахункової роботи та запропонованих завдань досягається ...