Карпенко, Ю. М.; Бабаченко, Л. В.; Жидок, В. В.; Дудко, В. Б.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Кваліфікаційний комплексний іспит за фахом напряму підготовки Маркетинг є важливим елементом перевірки теоретичних знань і практичних навичок студентів, які вони одержали при вивченні дисциплін, передбачених навчальним ...
Основне завдання методичного видання - ознайомити студентів з основними категоріями стратегічного управління, визначити методичні принципи формулювання цілей та місії підприємства, ознайомити з основами розробки стратегічних ...
Суворова, С. Г.; Карпенко, Ю. М.; Жидок, В. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
У статті проведено порівняльний аналіз існуючих підходів до оцінки ефективності маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингових досліджень. В межах запропонованого підходу ...
Карпенко, Ю. М.; Суворова, С. Г.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
В статті проведена оцінка організаційних підходів до впровадження маркетингової діяльності у малий бізнес. Визначено, що для поліпшення процесів управління маркетингом малий бізнес повинен здійснювати стратегічне планування ...
Визначено особливості застосування різних засобів стимулювання збуту на українському ринку, узагальнено існуючі тенденції розвитку та сформовані послідовні етапи для поліпшення процесу управління стимулюванням збуту.
Зайцева, О. І.; Нечаєв, С. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
The research in the article is about the evolution of branding by type of economy and use of interdisciplinary methodology, active management technologies of marketing and consumer behavior are defined, and the trends they ...
Основні завдання курсу - ознайомити майбутніх магістрів із сутністю та застосуванням процесу маркетингового стратегічного планування, забезпечити пізнання базових термінів і категорій курсу, основних видів маркетингових стратегій.
Випускна кваліфікаційна робота виконується на базі отриманих у процесі навчання і придбаних під час студентських наукових досліджень знань та зібраного фактичного матеріалу під час практики. Майбутній випускник зобов'язаний ...
Карпенко, Ю. М.(Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет, 2016)
Визначено особливості застосування різних засобів стимулювання збуту на українському ринку, узагальнено існуючі тенденції розвитку та сформовані послідовні етапи для поліпшення процесу управління стимулюванням збуту.
В умовах стрімкого розвитку комунікацій закономірно виникає потреба дослідження особливостей поведінки споживачів і знаходження дієвих методів впливу на купівельний вибір за допомогою маркетингового комунікаційного комплексу. ...
Карпенко, Ю. М.(Київ : Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2016)
Власні товарні марки сьогодні активно використовуються для підвищення конкурентоспроможності торговельних мереж та виробників товарів. У публікації висвітлюється роль власних товарних марок в маркетинговій діяльності ...
Пінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади ...