Abstract:
У статті розглядаються питання використання психосемантичних методів в аналізі контенту соціальних мереж з ціллю мікросегментації користувачів. В результаті мікросегментації з’являється можливість точнішого й об’єктивнішого дослідження поведінки індивідів та їх реакції на події в оточуючим середовищі, зокрема на ринкові пропозиції товарів та послуг. Проведене дослідження підтвердило можливість виявлення статистично значущих закономірностей, які дозволяють використовувати певні психосемантичні характеристики сторінок користувачів соціальних мереж для мікросегментації цільових аудиторій
Description:
Пуляєвська, М. Є. Психосемантична мікросегментація користувачів соціальних мереж / М. Є. Пуляєвська // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017. - № 1 (9). - С. 62-69.