ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Подольна, В. В.
dc.contributor.author Тьопенко, Ю. А.
dc.contributor.author Євсейцева, О. С.
dc.date.accessioned 2017-10-11T12:52:52Z
dc.date.available 2017-10-11T12:52:52Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15125
dc.description Podolna, V. V. Marketing aspects of audit companies activities improvement in Ukraine / V. V. Podolna, J. A. Тopenko, O. S. Ievseitseva // Науковий вісник Полісся. – 2016. – № 4 (8). Ч. 2. – С. 340-345. en_US
dc.description.abstract The article investigates features of audit services market in Ukraine. The nature of the audit services market is determined; the distinctive features of audit services are analyzed. There have been systematized consumers queries, service customers according to a five-stage model of perception. There have also been revealed some peculiarities of the marketing activities of companies of audit services market that are based on components of the marketing mix and the model oriented at the consumers' request. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 4 (8). Ч. 2
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject audit services en_US
dc.subject audit services market en_US
dc.subject audit company en_US
dc.subject perception en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетинг-мікс en_US
dc.subject аудиторські послуги en_US
dc.subject послуги на ринку аудиту en_US
dc.subject аудиторська компанія en_US
dc.subject сприйняття en_US
dc.subject маркетинговая деятельность en_US
dc.subject маркетинг-микс en_US
dc.subject аудиторские услуги en_US
dc.subject услуги на рынке аудита en_US
dc.subject аудиторская компания en_US
dc.subject восприятие en_US
dc.title Marketing aspects of audit companies activities improvement in Ukraine en_US
dc.title.alternative Маркетингові аспекти вдосконалення діяльності аудиторських компаній в Україні en_US
dc.title.alternative Маркетинговые аспекты совершенствования деятельности аудиторских компаний в Украине en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статті досліджено особливості ринку аудиторських послуг України. Визначена сутність ринку аудиторських послуг, проаналізовані відмінні ознаки аудиторських послуг. Систематизовані запити споживачів, замовників послуг за п’ятиступеневою моделлю сприйняття. Виявлені особливостей маркетингової діяльності компаній на ринку аудиторських послуг, що базується на складових маркетингового комплексу та моделі орієнтованої на запиті споживачів. en_US
dc.description.abstractalt2 В статье исследованы особенности рынка аудиторских услуг Украины. Определена сущность рынка аудиторских услуг, проанализированы отличительные признаки аудиторских услуг. Систематизированы запросы потребителей, заказчиков услуг по пятиступенчатой моделе восприятия. Выявлены особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке аудиторских услуг, что базируется на составляющих маркетингового комплекса и модели ориентированной на запросе потребителей. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу