ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковінько, О. М.
dc.date.accessioned 2017-10-12T11:48:05Z
dc.date.available 2017-10-12T11:48:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15136
dc.description Kovin’ko, O. M. As prerequisite program marketing international business diversification of agricultural enterprises of Ukraine / O. M. Kovin’ko // Науковий вісник Полісся. - № 2 (10). Ч. 1. – С. 185-194. en_US
dc.description.abstract Develop a marketing program is phased process research and analysis of the specific market situation. It is important for development purposes and marketing strategies. They can become a way for achieving the objectives of enterprises in the international diversification of business activities or potential threats, able to block these pathways. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 2 (10), Ч. 1.
dc.subject marketing program en_US
dc.subject business activity en_US
dc.subject diversification en_US
dc.subject international activity en_US
dc.subject маркетингова програма en_US
dc.subject бізнес-діяльність en_US
dc.subject диверсифікація en_US
dc.subject міжнародна діяльність en_US
dc.title As prerequisite program marketing international business diversification of agricultural enterprises of Ukraine en_US
dc.title.alternative Програма маркетингу як передумова міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності аграрних підприємств України en_US
dc.title.alternative Программа маркетинга как предпосылка международной диверсификации бизнес-деятельности аграрных предприятий Украины en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Розробка маркетингової програми є поетапним процесом дослідження і аналізу конкретної ринкової ситуації. Це важливо для розробки цілей та стратегій маркетингу. Вони можуть стати шляхами до досягнення цілей підприємств в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності, або потенційними загрозами, здатними блокувати ці шляхи. en_US
dc.description.abstractalt2 Разработка маркетинговой программы является поэтапным процессом исследования и анализа конкретной рыночной ситуации. Это важно для разработки целей и стратегий маркетинга. Они могут стать путями к достижению целей предприятий в условиях международной диверсификации бизнес-деятельности, или потенциальными угрозами, способными блокировать эти пути. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу