Короткий опис(реферат):
Дисертація присвячена розробленню теоретичних, науково-методичних підходів та практичних рекомендацій щодо застосування брендингу в управлінні розвитком підприємств виноробної промисловості, використання брендингових технологій просування продукції українських виробників на вітчизняний та зарубіжний ринки. Уточнено понятійний апарат за дослідженою темою, розкрито економічну сутність та запропоновані авторські визначення змісту понять «бренд», «функціональна сутність бренда», «ринкова цінність бренда», визначена система принципів брендингових технологій, які позиціонуються на етапах формування і використання нового бренда виноробної продукції. Розроблено: методичні підходи для створення механізмів формування та державної підтримки просування нових брендів виноробної продукції, теоретичні положення щодо визначення варіантів маркетингової стратегії брендингових технологій, методичний підхід до оцінювання конкурентоспроможності нового бренда виноробної продукції та визначення його економічної ефективності.
Суть розробки, основні результати:
Пазюк, В. Л. Брендинг в управлінні розвитком підприємств виноробної промисловості : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. Л. Пазюк. - Чернігів, 2016. - 268 с.