dc.contributor.author |
Ільчук, В. П.
|
|
dc.contributor.author |
Садчикова, І. В.
|
|
dc.contributor.author |
Штирхун, Х. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-01-11T12:47:39Z |
|
dc.date.available |
2018-01-11T12:47:39Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15561 |
|
dc.description |
Маркетинг : метод. вказівки до практ. робіт для студентів напрямів підготовки 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» всіх форм навчання / укл. : В. П. Ільчук, І. В. Садчикова, Х. І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2017. – 53 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою дисципліни «Маркетинг» є формування у майбутніх економісті сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Маркетинг : метод. вказівки до практ. робіт для студентів напрямів підготовки 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» всіх форм навчання |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |