Abstract:
Розглянуто основні тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти- та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях. Визначено фактори, що сприяють розвитку омніканальної торгівлі у світовому ритейлі. Охарактеризовано основні напрями трансформації бізнес-процесів роздрібних компаній за умов впровадження омніканальної торгівлі. Визначено переваги та ризики запровадження омніканальної торгівлі у діяльність вітчизняних ритейлерів.
Description:
Лісіца, В.В. Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі / Лісіца, В.В. // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2017. – № 2 (10). – С. 100-110.