IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Поведінка споживача : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаленко, В. А.
dc.date.accessioned 2018-05-03T10:51:01Z
dc.date.available 2018-05-03T10:51:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16275
dc.description Поведінка споживача : метод. вказівки до виконання контр. роботи для студентів спец. 075 «Маркетинг» ступеню вищ. освіти «бакалавр» / уклад. В. А. Москаленко. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 13 с. en_US
dc.description.abstract Загальною метою вивчення дисципліни «Поведінка споживача» є надання знань про освітні напрями поширення функцій маркетингу в дослідженні механізмів поведінки споживачів і використанні цих механізмів для активного впливу на процес прийняття споживачем рішення щодо купівлі з метою досягнення цілей організації. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Поведінка споживача : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр» en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу