dc.contributor.author |
Суворова, С. Г.
|
|
dc.contributor.author |
Карпенко, Ю. М.
|
|
dc.contributor.author |
Жидок, В. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-05-04T08:13:19Z |
|
dc.date.available |
2018-05-04T08:13:19Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16286 |
|
dc.description |
Суворова, С. Г. Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень / С.Г. Суворова, Ю. М. Карпенко, В. В. Жидок // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. – С. 199-204. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті проведено порівняльний аналіз існуючих підходів до оцінки ефективності маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингових досліджень. В межах запропонованого підходу наведено методику розрахунку показника результативності маркетингових досліджень, наведено показники оцінювання їх економічного ефекту, запропоновано розрахунок економічної ефективності маркетингових досліджень |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2 |
|
dc.subject |
маркетингові дослідження |
en_US |
dc.subject |
ефективність маркетингових досліджень |
en_US |
dc.subject |
цінність інформації |
en_US |
dc.subject |
економічна ефективність |
en_US |
dc.subject |
результативність |
en_US |
dc.subject |
управлінські рішення |
en_US |
dc.subject |
marketing research |
en_US |
dc.subject |
marketing research effectiveness |
en_US |
dc.subject |
informative value |
en_US |
dc.subject |
economic efficiency |
en_US |
dc.subject |
effectiveness |
en_US |
dc.subject |
managerial decisions |
en_US |
dc.title |
Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of the system of assessment of the marketing research results |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
A comparative analysis of existing approaches to assessing the effectiveness of marketing research has been conducted in the article. A methodical approach to assessing the effectiveness of marketing research has been developed. The offered approach provides a method of calculation of marketing research effectiveness indicator, also there have been provided indicators of assessing their economic effect and offered calculation of economic efficiency of marketing research. |
en_US |