ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суворова, С. Г.
dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.contributor.author Жидок, В. В.
dc.date.accessioned 2018-05-04T08:13:19Z
dc.date.available 2018-05-04T08:13:19Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16286
dc.description Суворова, С. Г. Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень / С.Г. Суворова, Ю. М. Карпенко, В. В. Жидок // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. – С. 199-204. en_US
dc.description.abstract У статті проведено порівняльний аналіз існуючих підходів до оцінки ефективності маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингових досліджень. В межах запропонованого підходу наведено методику розрахунку показника результативності маркетингових досліджень, наведено показники оцінювання їх економічного ефекту, запропоновано розрахунок економічної ефективності маркетингових досліджень en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject ефективність маркетингових досліджень en_US
dc.subject цінність інформації en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.subject результативність en_US
dc.subject управлінські рішення en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject marketing research effectiveness en_US
dc.subject informative value en_US
dc.subject economic efficiency en_US
dc.subject effectiveness en_US
dc.subject managerial decisions en_US
dc.title Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень en_US
dc.title.alternative Formation of the system of assessment of the marketing research results en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 A comparative analysis of existing approaches to assessing the effectiveness of marketing research has been conducted in the article. A methodical approach to assessing the effectiveness of marketing research has been developed. The offered approach provides a method of calculation of marketing research effectiveness indicator, also there have been provided indicators of assessing their economic effect and offered calculation of economic efficiency of marketing research. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу