dc.contributor.author |
Зубарєва, М. А.
|
|
dc.contributor.author |
Штурхецький, С. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-05-04T08:35:04Z |
|
dc.date.available |
2018-05-04T08:35:04Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16287 |
|
dc.description |
Zubarieva, M. A. Marketing features of promotions tactics of social business in social networks / M. A. Zubarieva, S. V. Shturkhetskyy // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. – С. 205-209. |
en_US |
dc.description.abstract |
The differences between social entrepreneurship and charity, traditional business, social responsibility of business are shown in the article. Moreover, the types and models of social entrepreneurship are highlighted and a new marketing methodology is pro-posed. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2 |
|
dc.subject |
social entrepreneurship |
en_US |
dc.subject |
tactics of promotion |
en_US |
dc.subject |
social networks |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
social communication |
en_US |
dc.subject |
соціальне підприємництво |
en_US |
dc.subject |
тактика просування |
en_US |
dc.subject |
соціальні мережі |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
соціальні комунікації |
en_US |
dc.title |
Marketing features of promotions tactics of social business in social networks |
en_US |
dc.title.alternative |
Маркетингові особливості тактики просування соціального бізнесу у соціальних мережах |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В статті показано розбіжності між соціальним підприємництвом та благодійністю, традиційним бізнесом, соціальною відповідальністю бізнесу, виокремлено типи та моделі соціального підприємництва; визначено типи та моделі соціального підприємництва та запропоновано нову методологію маркетингу. |
en_US |