ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зубарєва, М. А.
dc.contributor.author Штурхецький, С. В.
dc.date.accessioned 2018-05-04T08:35:04Z
dc.date.available 2018-05-04T08:35:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16287
dc.description Zubarieva, M. A. Marketing features of promotions tactics of social business in social networks / M. A. Zubarieva, S. V. Shturkhetskyy // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. – С. 205-209. en_US
dc.description.abstract The differences between social entrepreneurship and charity, traditional business, social responsibility of business are shown in the article. Moreover, the types and models of social entrepreneurship are highlighted and a new marketing methodology is pro-posed. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2
dc.subject social entrepreneurship en_US
dc.subject tactics of promotion en_US
dc.subject social networks en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject social communication en_US
dc.subject соціальне підприємництво en_US
dc.subject тактика просування en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject соціальні комунікації en_US
dc.title Marketing features of promotions tactics of social business in social networks en_US
dc.title.alternative Маркетингові особливості тактики просування соціального бізнесу у соціальних мережах en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статті показано розбіжності між соціальним підприємництвом та благодійністю, традиційним бізнесом, соціальною відповідальністю бізнесу, виокремлено типи та моделі соціального підприємництва; визначено типи та моделі соціального підприємництва та запропоновано нову методологію маркетингу. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу