IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бараненкова, Н. А.
dc.date.accessioned 2018-05-21T11:56:27Z
dc.date.available 2018-05-21T11:56:27Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16418
dc.description Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 1. - С. 1-8. en_US
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемам використання принципів мнемоніки для досягнення комунікативних цілей та вдосконалення мовленнєвої компетенції студентів технічних вишів на заняттях з англійської мови. Здійснено спробу класифікувати й встановити закономірності функціонування мнемотехнічних прийомів, висвітлити переваги їхнього вживання для активізації лексичного запасу. Визначені умови, за яких застосування мнемотехніки є найбільш ефективним у процесі усного мовлення, виділені та проілюстровані основні прийоми, проаналізовано переваги та недоліки кожного з них. Надано рекомендації щодо застосування прийомів мнемоніки під час навчання студентів усного перекладу та спілкуванню в іншомовному середовищі. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher К. : Київський університет імені Бориса Грінченка en_US
dc.relation.ispartofseries Серія: Педагогічні науки;№ 1 (13)
dc.subject мнемотехніка en_US
dc.subject мнемонічні прийоми en_US
dc.subject мнемонічна модель en_US
dc.subject флексія en_US
dc.subject мовленнєва компетенція. en_US
dc.title Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу