Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бараненкова, Н. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-21T11:56:27Z | |
dc.date.available | 2018-05-21T11:56:27Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/16418 | |
dc.description | Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 1. - С. 1-8. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемам використання принципів мнемоніки для досягнення комунікативних цілей та вдосконалення мовленнєвої компетенції студентів технічних вишів на заняттях з англійської мови. Здійснено спробу класифікувати й встановити закономірності функціонування мнемотехнічних прийомів, висвітлити переваги їхнього вживання для активізації лексичного запасу. Визначені умови, за яких застосування мнемотехніки є найбільш ефективним у процесі усного мовлення, виділені та проілюстровані основні прийоми, проаналізовано переваги та недоліки кожного з них. Надано рекомендації щодо застосування прийомів мнемоніки під час навчання студентів усного перекладу та спілкуванню в іншомовному середовищі. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | К. : Київський університет імені Бориса Грінченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія: Педагогічні науки;№ 1 (13) | |
dc.subject | мнемотехніка | en_US |
dc.subject | мнемонічні прийоми | en_US |
dc.subject | мнемонічна модель | en_US |
dc.subject | флексія | en_US |
dc.subject | мовленнєва компетенція. | en_US |
dc.title | Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах | en_US |
dc.type | Article | en_US |