dc.contributor.author |
Бараненкова, Н. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-05-21T11:56:27Z |
|
dc.date.available |
2018-05-21T11:56:27Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16418 |
|
dc.description |
Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 1. - С. 1-8. |
en_US |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемам використання принципів мнемоніки для
досягнення комунікативних цілей та вдосконалення мовленнєвої компетенції студентів
технічних вишів на заняттях з англійської мови. Здійснено спробу класифікувати й
встановити закономірності функціонування мнемотехнічних прийомів, висвітлити
переваги їхнього вживання для активізації лексичного запасу. Визначені умови, за яких
застосування мнемотехніки є найбільш ефективним у процесі усного мовлення,
виділені та проілюстровані основні прийоми, проаналізовано переваги та недоліки
кожного з них. Надано рекомендації щодо застосування прийомів мнемоніки під час
навчання студентів усного перекладу та спілкуванню в іншомовному середовищі. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
К. : Київський університет імені Бориса Грінченка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Серія: Педагогічні науки;№ 1 (13) |
|
dc.subject |
мнемотехніка |
en_US |
dc.subject |
мнемонічні прийоми |
en_US |
dc.subject |
мнемонічна модель |
en_US |
dc.subject |
флексія |
en_US |
dc.subject |
мовленнєва компетенція. |
en_US |
dc.title |
Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |