dc.contributor.author |
Рябова, Т. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T07:37:06Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T07:37:06Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16820 |
|
dc.description |
Міжнародний маркетинг : метод. вказівки для практ., самост. та індивідуальної роботи для студентів спец. 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 31 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Предметом вивчення навчальної дисципліни є відносини суб'єктів світового ринку, що вникають у процесі міжнародної маркетингової діяльності. Практичні заняття проходять у формі семінарського обговорення, розгляду ситуаційних вправ (кейсів), виконання самостійних творчих робіт. Найбільш складні завдання та практичні ситуації розраховані на аудиторну роботу студентів під керівництвом викладача. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Міжнародний маркетинг : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |