IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетинговий аналіз : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр"

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябов, І. Б.
dc.date.accessioned 2018-07-04T08:22:26Z
dc.date.available 2018-07-04T08:22:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16821
dc.description Маркетинговий аналіз :метод. вказівки для практ., самост. та індивід. роботи для студентів спец. 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" / уклад. І. Б. Рябов. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 37 с. en_US
dc.description.abstract Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми; - ознайомити студентів із теорією і практикою системного та ситуаційного аналізу, аналізу господарської діяльності підприємства; - навчитися аналізувати елементи маркетингу-міксу (товари, ціни, дистрибуції і комунікації); - вміти проводити аналіз товару (споживчої цінності товару, марки товару, упаковки товару, життєвого циклу товару, нового товару, асортименту товарів); - здійснювати маркетинговий аналіз ціни (з позиції оточення, покупців, посередників і конкурентів; з точки зору підприємства; цін асортименту; цінової еластичності попиту); - проводити аналіз дистрибуції (послідовність аналізу, системи і канали дистрибуції, дистрибуції через Інтернет); en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Маркетинговий аналіз : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу