dc.description.abstract |
Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми;
- ознайомити студентів із теорією і практикою системного та ситуаційного аналізу, аналізу господарської діяльності підприємства;
- навчитися аналізувати елементи маркетингу-міксу (товари, ціни, дистрибуції і комунікації);
- вміти проводити аналіз товару (споживчої цінності товару, марки товару,
упаковки товару, життєвого циклу товару, нового товару, асортименту товарів);
- здійснювати маркетинговий аналіз ціни (з позиції оточення, покупців, посередників і конкурентів; з точки зору підприємства; цін асортименту; цінової
еластичності попиту);
- проводити аналіз дистрибуції (послідовність аналізу, системи і канали дистрибуції, дистрибуції через Інтернет); |
en_US |