dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-02-12T09:31:08Z |
|
dc.date.available |
2019-02-12T09:31:08Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17247 |
|
dc.description |
Макроекономіка : метод. вказівки до виконання курс. роботи для студентів спец. 075 «Маркетинг» ступеню вищ. освіти «магістр» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 27 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні засвоїти основні макроекономічні теорії, концепції, моделі, обґрунтовані світовою та вітчизняною наукою й апробовані економічною практикою; знати основні категорії та поняття макроекономіки; систему національних рахунків та її основні макроекономічні показники; основні індикатори макроекономічної нестабільності; основні моделі та концепції макроекономічної рівноваги; споживання, заощадження, інвестиції та їх взаємозв’язок із ВВП; концепції мультиплікатора та акселератора та їх взаємозв’язок; основні моделі економічного зростання; роль держави як суб’єкта макроекономічного
регулювання; основні концепції та механізм фіскальної та грошової політики держави; механізм зовнішньоекономічної політики; вміти користуватися теоретичними положеннями дисципліни для вирішення практичних завдань
щодо аналізу макроекономічної ситуації будь-якої країни. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Макроекономіка : методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «магістр» |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |