IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування професійних навичок із протидії шкільному булінгу у майбутніх соціальних працівників у процесі поза аудиторної роботи

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Децюк, Т. М.
dc.contributor.author Максьом, К. В.
dc.date.accessioned 2019-05-13T12:41:42Z
dc.date.available 2019-05-13T12:41:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17506
dc.description Децюк, Т. М. Формування професійних навичок із протидії шкільному булінгу у майбутніх соціальних працівників у процесі позааудиторної роботи / Т. М. Децюк, К. В. Максьом // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(2). - С. 119-122. en_US
dc.description.abstract У статті проаналізовано поняття «булінг» і висвітлено основні фактори та форми прояву цього явища.Здійснено аналіз досвіду залучення майбутніх соціальних працівників до волонтерської діяльності з про-тидії шкільному булінгу як форми позааудиторної роботи у Чернігівському національному технологічно-му університеті. На основі проведеного дослідження виявлено тенденцію до зниження частоти булінгуу старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну форм прояву булінгу, висвітлено аналізвідмінностей між типовими особистісними рисами основних учасників шкільного третируванн en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 81(2).
dc.subject булінг en_US
dc.subject шкільне насильство en_US
dc.subject третирування en_US
dc.subject підлітковий вік en_US
dc.subject особистісні риси en_US
dc.subject індивідуальні особливості en_US
dc.subject позааудиторна робота en_US
dc.subject волонтерство en_US
dc.subject буллинг en_US
dc.subject школьное насилие en_US
dc.subject третирование en_US
dc.subject подростковый возраст en_US
dc.subject личностные черты en_US
dc.subject индивидуальные особенности en_US
dc.subject внеаудиторная работа en_US
dc.subject bullying en_US
dc.subject school violence en_US
dc.subject teenage age en_US
dc.subject personality traits en_US
dc.subject individual characteristics en_US
dc.subject extra-curricular work en_US
dc.subject volunteering en_US
dc.title Формування професійних навичок із протидії шкільному булінгу у майбутніх соціальних працівників у процесі поза аудиторної роботи en_US
dc.title.alternative Forming professional skills to counter school bullyingfrom future social workers in the process of external activity en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье проанализировано понятие «буллинг» и рассмотрены основные факторы и формы прояв-ления данного процесса. Осуществлен анализ опыта привлечения будущих социальных работников кволонтерской деятельности по противодействию школьному буллингу как формы внеаудиторной ра-боты в Черниговском национальном технологическом университете. На основе проведенного иссле-дования выявлена тенденция снижения частоты буллинга в старшей школе по сравнению со среднимиклассами, а также изменение форм проявления буллинга, проведён анализ различий между типичнымиличностными чертами основных участников школьного третирования en_US
dc.description.abstractalt2 The article analyzes the concept of “bullying” and highlights the main factors and forms of manifestationof this phenomenon. The experience of attracting future social worNers to volunteering activities to counterschool bullying as a form of non-auditing worN in Chernihiv National Technological University has beenanalyzed. Based on the conducted research, the tendency of lowering the frequency of the bullying in thehigh school in comparison with the middle classes was revealed, as well as the change in the forms of themanifestation of the bullying, the analysis of the differences between the typical personality traits of the mainparticipants in school bullying en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу