Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Децюк, Т. М. | |
dc.contributor.author | Максьом, К. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-05-13T12:41:42Z | |
dc.date.available | 2019-05-13T12:41:42Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17506 | |
dc.description | Децюк, Т. М. Формування професійних навичок із протидії шкільному булінгу у майбутніх соціальних працівників у процесі позааудиторної роботи / Т. М. Децюк, К. В. Максьом // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(2). - С. 119-122. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано поняття «булінг» і висвітлено основні фактори та форми прояву цього явища.Здійснено аналіз досвіду залучення майбутніх соціальних працівників до волонтерської діяльності з про-тидії шкільному булінгу як форми позааудиторної роботи у Чернігівському національному технологічно-му університеті. На основі проведеного дослідження виявлено тенденцію до зниження частоти булінгуу старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну форм прояву булінгу, висвітлено аналізвідмінностей між типовими особистісними рисами основних учасників шкільного третируванн | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 81(2). | |
dc.subject | булінг | en_US |
dc.subject | шкільне насильство | en_US |
dc.subject | третирування | en_US |
dc.subject | підлітковий вік | en_US |
dc.subject | особистісні риси | en_US |
dc.subject | індивідуальні особливості | en_US |
dc.subject | позааудиторна робота | en_US |
dc.subject | волонтерство | en_US |
dc.subject | буллинг | en_US |
dc.subject | школьное насилие | en_US |
dc.subject | третирование | en_US |
dc.subject | подростковый возраст | en_US |
dc.subject | личностные черты | en_US |
dc.subject | индивидуальные особенности | en_US |
dc.subject | внеаудиторная работа | en_US |
dc.subject | bullying | en_US |
dc.subject | school violence | en_US |
dc.subject | teenage age | en_US |
dc.subject | personality traits | en_US |
dc.subject | individual characteristics | en_US |
dc.subject | extra-curricular work | en_US |
dc.subject | volunteering | en_US |
dc.title | Формування професійних навичок із протидії шкільному булінгу у майбутніх соціальних працівників у процесі поза аудиторної роботи | en_US |
dc.title.alternative | Forming professional skills to counter school bullyingfrom future social workers in the process of external activity | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | В статье проанализировано понятие «буллинг» и рассмотрены основные факторы и формы прояв-ления данного процесса. Осуществлен анализ опыта привлечения будущих социальных работников кволонтерской деятельности по противодействию школьному буллингу как формы внеаудиторной ра-боты в Черниговском национальном технологическом университете. На основе проведенного иссле-дования выявлена тенденция снижения частоты буллинга в старшей школе по сравнению со среднимиклассами, а также изменение форм проявления буллинга, проведён анализ различий между типичнымиличностными чертами основных участников школьного третирования | en_US |
dc.description.abstractalt2 | The article analyzes the concept of “bullying” and highlights the main factors and forms of manifestationof this phenomenon. The experience of attracting future social worNers to volunteering activities to counterschool bullying as a form of non-auditing worN in Chernihiv National Technological University has beenanalyzed. Based on the conducted research, the tendency of lowering the frequency of the bullying in thehigh school in comparison with the middle classes was revealed, as well as the change in the forms of themanifestation of the bullying, the analysis of the differences between the typical personality traits of the mainparticipants in school bullying | en_US |