dc.contributor.author |
Лашук, Н. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-24T15:16:09Z |
|
dc.date.available |
2019-06-24T15:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17935 |
|
dc.description |
Лашук, Н. М. Роль технологій та стратегій медіаосвіти для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів / Н. М. Лашук // Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка : зб. наук. праць.- 2018. - Вип.1(36). - С.73-79. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті узагальнено особливості використання медіаосвітніх технологій для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано відмінності між поняттями «медіатехнології» та «медіаосвітні технології». Виділено методи медіаосвітніх технологій. Як елементарну медіаосвітню технологію запропоновано спецкурс «Медіакомпетентність. Технології та стратегії» і надано приклади медіарекомендацій. Висвітлено поняття «медіадидактика» як сукупність освітніх технологій, безпосeредньо пов’язаних з використанням різних видів медіа, та запропоновано її різновид блогодидактику у вигляді медіаосвітнього блогу викладача. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
медіаосвіта |
en_US |
dc.subject |
медіаосвітні технології |
en_US |
dc.subject |
медіаосвітній блог |
en_US |
dc.title |
Роль технологій та стратегій медіаосвіти для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |