IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Роль технологій та стратегій медіаосвіти для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лашук, Н. М.
dc.date.accessioned 2019-06-24T15:16:09Z
dc.date.available 2019-06-24T15:16:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17935
dc.description Лашук, Н. М. Роль технологій та стратегій медіаосвіти для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів / Н. М. Лашук // Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка : зб. наук. праць.- 2018. - Вип.1(36). - С.73-79. en_US
dc.description.abstract У статті узагальнено особливості використання медіаосвітніх технологій для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано відмінності між поняттями «медіатехнології» та «медіаосвітні технології». Виділено методи медіаосвітніх технологій. Як елементарну медіаосвітню технологію запропоновано спецкурс «Медіакомпетентність. Технології та стратегії» і надано приклади медіарекомендацій. Висвітлено поняття «медіадидактика» як сукупність освітніх технологій, безпосeредньо пов’язаних з використанням різних видів медіа, та запропоновано її різновид блогодидактику у вигляді медіаосвітнього блогу викладача. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.subject медіаосвіта en_US
dc.subject медіаосвітні технології en_US
dc.subject медіаосвітній блог en_US
dc.title Роль технологій та стратегій медіаосвіти для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу